مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز

International Contracts Management Studies
مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

هر چند که به طور مختصر به معرفی خودم در قسمت درباره ما، پرداخته بودم ولی ارائه رزومه ای مختصر برای یافتن زمینه های کاری مشترک با سایر دوستان نیز می تواند مفید باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تالیفات

با توجه به اینکه، مدرک کارشناسی ارشد من در رشته معارف اسلامی و مدیریت بوده است، لذا بخش اعظمی از تالیفات، پروژه ها و کارهای اجرایی ام در این حوزه بوده است که البته در حال تغییر به حوزه قراردادهای نفت و گاز می باشد. در اینجا نیز فقط به تالیفاتی که تاکنون در این حوزه منتظر شده است اشاره می شود و به سایر مطالعات و مقالات در حوزه مدیریت نمی پردازم. به طور کلی می توان گفت که حاصل تلاش من در حوزه مدیریت، چهار مقاله علمی- پ‍ژوهشی فارسی و لاتین و چندین مقاله علمی- ترویجی و علمی- تخصصی بوده است که برخی از آن ها از طریق سایت های نمایه کننده مقالات و نشریات قابل دسترسی است.

در حوزه نفت و گاز و قراردادهای آن، تاکنون (بنده ورودی سال 90 دکتری هستم) آثار زیر منتشر شده است:

کتاب گفتارهای عمومی درباره مسائل نفت ایران:

این کتاب در حوزه مسائل عمومی نفت جمهوری اسلامی ایران است، که به صورت آزمایشی توسط انجمن علمی دانشجویان معارف اسلامی و مدیریت منتشر و پس از استقبال اساتید و دانشجویان، در حال آماده سازی برای انتشار توسط دانشگاه امام صادق علیه السلام است.

و مقالات زیر:

فرجام تحریم ها چه خواهد شد؟

این مقاله به طور کلی به مرور تحریم های نفتی ایران پرداخته و گزینه های پیش رو را مطرح می کند.

چرا دیپلماسی انرژی ایرانی ضعیف است؟

در این مقاله، ضمن مرور مفهوم دیپلماسی انرژی به آسیب شناسی آْن در جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است.

تهدیدات سومین کشور نفتی جهان برای ایران

یکی از کشور‌هایی که در طی چند سال اخیر، توجه بسیاری از صاحب‌‌نظران، کارشناسان و شرکت‌‌های بین‌المللی را به خود جلب نموده و به نوعی به عنوان مهمترین منبع نفت جهان در چند سال آینده از آن یاد میشود، عراق است. در این مقاله به صورت خاص به فرصت ها و تهدیدات پیش روی نفت عراق برای نفت ایران پرداخته شده است.

چرا حجم صادرات گاز ایران، تا این حد پایین است؟

هر چند که عنوان این پژ‍وهش، به دلیل تغییراتی که از سوی سایت برهان انجام گرفته است چندان دقیق نیست ولی این مقاله به ملاحظاتی پیرامون صنعت گاز ایران می پردازد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با توجه به اینکه سایر موارد اعم از سابقه تدریس، افتخارات علمی و پژوهشی، طرح ها و پروژه های اجرایی، توانمندی های نرم افزاری و مهارتی، ارتباط چندانی با موضوع این وب سایت نداشت، از ارائه آن ها خودداری شد.

نظرات  (۳)

سپاسگزارم*
۱۳ دی ۹۱ ، ۱۳:۵۴ یک دانشجو
سلام آقای دکتر
بنده در مورد سلف نفتی در مورد تحقیق هستم خواستم ببینم که شما مطلب خاصی در این زمینه ندارید؟ اگه بتونید در اختیار بنده قرار بدید یا بگویید از کجا میتونم تهیه کنم ممنون میشم
با تشکر
۱۴ آذر ۹۱ ، ۱۲:۱۲ ابوالفضل عشقی مقدم
با سلام و عرض ادب بده کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستم تماایل داشتم در مقطع دکترا گرایش حقوق نفت و گاز ادامه بدم چون نیاز به مشاوره دارم مستعدی است در صورت امکام شماره تماس را در اختیارم بگذارید.سپاسگذارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی