مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز

International Contracts Management Studies
مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
بسم الله الرحمن الرحیم
محمد نوروزی هستم، دانشجوی دوره دکتری رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز، دانشگاه امام صادق علیه السلام و فارغ التحصیل رشته معارف اسلامی و مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد.
با توجه به علاقه به حوزه پژوهش و گسترش دانش خود در حوزه تخصصی مدیریت قراردادهای نفت و گاز اقدام به تاسیس این وب سایت نموده ام و امیدوارم که با توکل به خدا و استعانت از حضرات معصومین علیهم السلام گامی هر چند کوچک در راستای تعالی آرمان های انقلاب اسلامی برداشته و زمینه ای را برای توسعه دانش های مورد نیاز این نظام مقدس فراهم نماییم.
دوستان، اندیشمندان و علاقمندان عزیر می توانند جهت ارتباط با بنده از طریق ارسال نظر در وب سایت یا ارسال ایمیل به آدرس های زیر اقدام نمایند.
Md.noruzi@gmail.com
ان شا الله که با همکاری دوستان زمینه همکاری های علمی و اجرایی بیشتر فراهم گردد.
یاحق
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات  (۲۲)

در ضمن به گمانم کسی از بچه ههای خود دانشگاه امام صادق شرکت نکرده بود و همه معاف بودند.احتمالا این ازمون فرمالیته بوده و صرفا جهت پوشش جذب دانشجویان خود در مقاطع بالاتر میباشد.
پاسخ:
سلام
آزمون اسما اصلا فرمالیته نیست اتفاقا گاهی دانشجویان امام صادقی هم قبول نمی شوند ضمن اینکه در همین آزمون هم بنده بسیاری از دانشجویان امام صادقی را می شناسم که شرکت کرده بودند، لذا سخن شما را تائید نمی کنم. در هر صورت موفق باشید.

جواب آزمون عربی رو دادن . سر جلسه به ما گفتن ازمون نمره منفی نداره ولی حالا میگن نمره منفی داشت.

اینو که قبول نشدیم پس بقیه رو قبول بشیم یا نه تاثیری نخواهد داشت. به نظر من هم ازمون راحتی بود ولی اینکه چرا نتجه خوب بود اون هم در ازمون تستی که دخالت کسی نبوده ب عجیب است.

سلام خسته نباشید.
من پنج شنبه ازمون معارف دانشگاه امام صادق رو شرکت کردم . خیلی خیلی راحت بود. بر عکس اون چیزی که گفتید سخته. هرچند من این رشته اقتصاد بودم و با این بحثها اشنا نبودم.
فقط مشکل این بود که یکی از درسها رو نموره 12 نمیشم. به نظر شما قبول میشم؟
پاسخ:
سلام
از اینکه فرمودید آزمون راحت بوده است کمی تعجب کردم ولی امیدوارم که احساستان صحیح بوده باشد، چون با برخی از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق علیه السلام هم صحبت کردم، تلقی شما را نداشتند.
نظر خاصی ندارم، چند روز منتظر باشید که نتایج اعلام شود.
موفق باشید
خسته نباشید
من برای مصاحبه امام صادق دعوت شدم لطفا راهنماییم کنید واسه مصاحبه چیکار کنم
منظورم اینه واسه چه سوالاتی شخصی و غیر شخصی امادگی داشته باشم
پاسخ:
سلام
اول باید آزمون معارف اسلامی دانشگاه را طی کنید. اطلاعات بیشتر در سایت دانشگاه موجود است.
متشکرم . یعنی منظور شما این است که باید قبلا ازمون سما را گذرانده باشیم یا زمان ازمون اعلام میشود. چون من اصلا مطلع نبوده ام.
زمان ازمون چه موقع میباشد
پاسخ:
سلام
بله، در وب سایت دانشگاه امام صادق پیگیری کنید یا با دانشگاه تماس بگیرید و بگویید با مسئول آزمون های خاص می خواهید صحبت کنید.
شماره تماس دانشگاه در سایت دانشگاه هست
با سلام و عرض خسته نباشید
در جلسه مصاحبه دوره دکتری رشته مدیریت نفت و گاز آیا مصاحبه به زیان انگلیسی هم انجام میشود؟ در این صورت آیا سوالات تخصصی است یا عمومی
لطفا هم در مورد دانشگاه تهران و هم در مورد دانشگاه امام صادق پاسخ بفرمایید
پاسخ:
سلام
در مورد عموم دانشگاه ها، بخشی از مصاحبه به زبان لاتین خواهد بود. گاهی موضوع رساله دکتری را از شما می خواهند به زبان لاتین توضیح دهید و گاهی مهارت کلی زبان شما را می سنجند. در کل آمادگی در این بخش الزامی است.
در مورد دانشگاه امام صادق نیز به همین منوال است البته اگر گواهی آزمون اسما را که در سایت دانشگاه و دفترچه کنکور درباره ان توضیحاتی ارائه شده است گذرانده باشید می توانید در این مصاحبه حضور یابید.
موفق باشید.
آیا دانشگاه امام صادق در همه ی رشته ها محدودیتی برای پذیرش اهل تسنن دارد؟چون شنیده ام که اهل تسنن پذیرش نمیشوند؟لطفا سریعا جواب دهید تا از اصلاحیه سازمان سنجش اقدام کنم
پاسخ:
باسلام
با توجه به اینکه عموم مباحث فقهی بر اساس فقه شیعیان است احتمالا امکان پذیرش برادارن اهل سنت کم باشد.
یعنی کلاس مختلط دختر و پسر وجود دارد؟ چون در غیر اینصورت باید هر سه نفر یا پسر باشند یا دختر.
چون در پردیس خواهران این رشته وجود ندارد.
پاسخ:
سلام
توی مقطع دکتری مشکل خاصی ندارد البته ملاحظات مربوط به گزینش علمی و اخلاقی دانشگاه در جای خودش باقی است ولی در رشته های دیگر هم کلاس های مختلط در سطح دکتری داریم. البته باز هم عرض می کنم که حتما باید صلاحیت علمی و اخلاقی را داشته باشید.

سلام. من در ازمون دکترای سال 93 پذیرفته شده ام . و میخواهم در مصاحبه دانشگاه امام صادق شرکت کنم ولی انگار پذیرش خواهران در این رشته وجود ندارد . با اینحال در دفترچه اشاره ای به جنسیت ننموده. لطفا بگویید ایا من خودم را سرکار گذاشته ام یا واقعا از خواهران پذیرش در رشته قراردادهای نفت و گاز صورت میگیرد.

پاسخ:
سلام تا آنجا که اطلاع دارم مشکلی برای حضور خانوم ها در این رشته نیست.

درود

من در حال تحصیل در رشته علوم سیاسی با( کارشناسی ارشد)گرایش مطالعات منطقه ای می باشم. آیا می توانم با این گرایش در مقطع دکتری قراردادهای بین المللی نفت و گاز شرکت کنم؟

با تشکر

پاسخ:
باسلام
به دفترچه کنکور دکتری مراجعه فرمایید رشته هایی که می توانند شرکت کنند مشخص شده است.
با سلام . جناب نوروزی، آیا مشاوره کوتاه با شما از طریق کامنت مقدور است؟ با سپاس
پاسخ:
سلام
بله سوالات را بفرمایید یا با ایمیل بنده در تماس باشید
md.noruzi@gmail.com
دوست من سلام. شما ظاهراً کنترلی روی نظرات ارسالی ندارید و نظرات بلافاصله درج می شود. این جالب نیست.موفق باشید.
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۰۸ مسیر ایرانی
با سلام، لینک شما در صفحه مورد نظر قرار گرفت. لطفاً لینک ما را اضافه نمایید.
با تشکر - مسیر ایرانی
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۰ محمد مجدمی
با سلام بخاطر وب کاملتون بهتون تبریک میگم
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل هستم
وقت کردین به وبلاگ من هم یه سری بزنید
خوشحال می شم  همکاری بیشتری را با شما داشته باشم
سلام
از سایت بسیار مفید شما سپاسگزارم
میخواستم اگر امکانش هست کتب و قوانینی را که برای دکتری نفت و گاز لازم است را معرفی نمایید.
با تشکر از شما
جناب آقای نوروزی

با سلام و سپاسگزاری از مطالب مفید شما، با توجه به اینکه اینجانب علاقمند به تحصیل در این رشته می باشم لیکن فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق نیستم کنجکاو شدم که بدانم حدود چند درصد از قبولی های گذشته این رشته در دانشگاه امام صادق از فاغ التحصیلان غیر امام صادقی بوده است؟ منون میشم تا قبل از مهلت ثبت نام دکترب اطلاع دهید.
باسلام نمونه سولات ازمون معارف را میخواستم *باتشکر
پاسخ:
سلام
با توجه به اینکه زمینه تخصصی این وب سایت مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز است در زمینه آزمون معارف و سوالات آن، اطلاعاتی خاصی در دسترس نیست. با تشکر

با سلام

من دوست دارم در رشته شما دانشجو شوم چه کار باید کرد و مدرک ارشد مهندسی نفت را دارم.

پاسخ:
باسلام
به دفترچه کنکور دکتری سال گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه فرمایید.
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۸ حامد بردبار
با سلام و احترام
سوالی و راهنمایی از جناب‌عالی داشتم. بنده در رشته مدیریت دولتی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش‌آموخته بودم و دو سال در رشته‌های مدیریت و آینده پژوهی شرکت کردم اما قبول نشدم. از حضرت‌عالی تقاضایی داشتم. می‌خواستم بدانم چنانچه قصد داشته باشم در رشته مدیریت قراردادهای بین‌المللی نفت و گاز شرکت کنم با توجه به اینکه رشتم مدیریت بوده موفق خواهم شد یا خیر؟ و آیا ادامه تحصیل در مقطع دکتری در این رشته هم‌خوانی با فوق لیسانس دارد؟
همچنین در خصوص اینکه حضرت‌عالی برای موفقیت در این رشته چه دروسی (نام کتاب ومولفین) چه خوانده‌اید؟ چنانچه در وب سایت حضرت‌عالی مطلبی، فایلی و ... داشتید لینکتان را ایمیل نمایید.
همچنین چنانچه جسارتی نیست، شماره تلفن حضرت‌عالی را به این حقیر بدهید تا از راهنمایی‌های ارزشمندتان بیش از پیش استفاده نمایم.
پاسخ:
باسلام
جهت کسب اطلاعات مربوط به ادامه تحصیل به دفترچه کنکور دکتری سال گذشته مراجعه فرمایید ولی در مورد منابع، تعدادی از منابع در وب سایت معرفی شده اند که از طریق لینک های کمکی در خود وب سایت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. متاسفانه منابع دقیقی مشخص نیست ولی می توانید سوالات سال گذشته را که در وب سایت قرار داده شده است دانلود کرده و منابع را پیدا کنید وگرنه منبع دقیق وجود ندارد.
۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۵:۰۶ محمدامین ایمانی

واقعاً مجموعه سودمندی را گرد آورده اید و کاری باارزش و ماندگار کرده اید آقای نوروزی. دست مریزاد.

۲۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۱ سید ابراهیم محمدی

با سلام خدمت آقای دکتر نوروزی

 در ابتدا از مطالب بسیار ارزنده ای که در وبلاگ قرار میدی تشکر می کنم و یک سوال هم از حضورتون دارم امیدوارم بتونید من رو راهنمایی کنید و اما سوال : بنده کارشناسی مهندسی مکانیک دارم و با همین مدرک به استخدام رسمی شرکت ملی گاز ایران در اومدم ( 6 سال پیش ) و در طول همین مدت هم به یاری خدا موفق شدم رشته MBA با گرایش مدیریت استراتژیک رو در دانشگاه شیراز به اتمام برسونم . آیا بنده شرایط شرکت در آزمون دکتری مدیریت قراردادهای بین الملل نفت و گاز رو دارم ؟ ببخشید طولانی شد و وقت شما رو گرفتم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

۱۳ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۲ مهدی مظفری

با سلام و عرض خسته نباشید،می خواستم بپرسم که آیا رشته حقوق قراردادهای نفت و گاز با رشته حقوق نفت و گاز تفاوت دارد؟؟؟؟ اولی از جمله رشته های مجاز شرکت در آزمون دکترای رشته مدیریت قراردادهای بین الملل نفت و گاز و دومی از جمله رشته های مجاز شرکت در آزمون دکترای رشته اقتصاد نفت و گاز می باشد.

و اما سوال دوم،من فارغ التحصیل رشته حقوق و داوطلب آزمون دکترای حقوق نفت و گاز،ضاهرا شما در دانشگاه امام صادق (ع) تحصیل کرده اید. با توجه به اینکه دانشگاه امام صادق (ع) در رشته حقوق نفت و گاز در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد، مصاحبه در آن دانشگاه با چه شکل است و آیا واقعآ حتمآ باید نمره آزمون معارف را داشته باشیم؟؟چون این آزمون واقعآ مشکل می باشد و منابع زیادی دارد.

متشکرم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی