مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز

International Contracts Management Studies
مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

آشنایی با رشته ی دکتری اقتصاد نفت و گاز

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۰۷ ق.ظ
با توجه به ضرورت تاسیس رشته های جدید مرتبط با حوزه نفت و گاز و انرژی در ایران، در طی سالهای اخیر، اقبال عمومی و دانشگاه ها به این امر بسیار زیاد شده است . یکی از رشته های دیگری که به این موضوع می پردازد رشته دکتری اقتصاد نفت و گاز است . این رشته نیز به لحاظ محتوایی با رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز قرابت زیادی دارد ولی در هر صورت از نظر موضوع رساله دکتری با یکدیگر متفاوت خواهند بود. لذا ممکن است از نظر آیین نامه ابلاغی وزارت علوم، این دو رشته با یکدیگر چندان متفاوت نباشند ولی در کل می توان این رشته را نیز به علاقمندانی که کمتر به موضوعات و مباحث حقوقی نفت و گاز علاقه مندند ولی می خواهند در زمینه مسائل نفت و گاز ادامه تحصیل دهند پیشنهاد کرد.
آیین نامه و دستورالعمل محتوایی و اجرایی این رشته را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.
دریافت فایل سایز: 707 کیلوبایت
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۱/۰۹/۲۵
محمد نوروزی

نظرات  (۳)

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۷ مجتبی پیاب

باسلام من دارای مدرک لیسانس مهندسی نفت-بهره برداری ازمیادین نفتی وفوق لیسانس اقتصادانرژی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران هستم وعلاقه مند به شرکت در کنکور دکترای اقتصادنفت گاز وادامه تحصیل دراین رشته هستم لطفا فهرست بهترین منابع کنکوربرای این رشته رابرام بفرستید ومرا راهنمائی بفرمائید-باتشکر

پاسخ:
باسلام
منابع به صورت دقیق در دسترس نیست ولی می توانید سوالات دوره دکتری سال های قبل را از سایت دانلود کرده و بر اساس آنها منابع را بررسی کنید تعدادی از منابع را هم معرفی کرده ام که ان شا الله مفید باشد.
امسال با رتبه 47 قبول شدن

میخواستم یه مشورتی با شما داشته باشم ...
من دانشجوی رشته مهندسی نفت علوم و تحقیقات تهران هستم و امسال هم کنکور خواهم داد و به رشته اقتصاد نفت و گاز علاقه دارم و میخواهم ارشد رو تو این رشته ادامه بدم .سوال من اینه که آیا منابع کنکور ارشد اقتصاد نفت و گاز با منابع ارشد اقتصاد یکی هستن و مثلا با چه رتبه ای میتوان تو دانشکده صنعت نفت تهران تو این رشته قبول شد ؟؟؟؟؟؟؟؟ شرط یک رقمی یا دو رقمی بودن هست یا با سه رقمم میشه قبول شد ؟

 اگه کمکم کنید خیلی ممنونتون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی